Thursday, May 5, 2011

Salam Perkenalan

Hey !

Mulai hari ini, bidang kuasa menulis dan mengarang didalam blog ini akan dikendalikan oleh gua a.k.a Teddi Si Beruang. Ini adalah kerana pemilik asal blog ini iaitu Syakuragi sangatlah sibuk dan pemalas buat masa sekarang. Kerja beliau hanya makan dan tido serta berchating. Bersukan langsung takde. Nak je gua naik tangan tengok perangai macam tu.

Disebabkan gua yang akan hendel blog ini, maka gaya penulisannya juga mungkin akan gua gubah mengikut selera gua. Bukan perangai gua la kan nak tiru tiru stail orang menulis blog.

Gua pon tak boleh nak bersembang panjang ni pasal ada mesyuarat. Itu jela kali ini. Babai!



wassap wassap yo!

Syakuragi, Teddi Si Beruang,

2 comments:

aisyah ahmad said...

fuhhh...syakuragi bz ooo..macam tak pecaya..

tak ape la..asal blog ni tak besawang sudah...

ape2 pon teddi si beruang..selamatttttt...

teddi si beruang said...

dia bajet bajet bz je tu..

cekedaut!