Wednesday, February 17, 2010

Jodoh

Ada satu malam tengah aku khusyuk layan lagu lagu berentak kejam, aku disapa dalam yahoo messenger oleh Mr. Top.

Sepanjang pen'chating'an aku dengan Mr.Top, topik kami lebih kepada perancangan masa hadapan dan teman hidup. Memandangkan Mr.Top ni agak geliga orangnya, aku terpaksa mengupgrade teknik perbualan ke tahap intelek sosiologi.

Rupa rupanya, kali ni beliau tidak berapa minat berbual secara bijaksana. Sekadar membawa pengkhabaran bahawa beliau akan menamatkan zaman bujang tidak lama lagi.

Aku yang masih dalam keadaan terkesima cuba memastikan berita yang beliau cuba sampaikan.

" Inilah dinamakan jodoh, aku jumpa 'dia' pon kat mator ( lapangan terbang ) masa nak balik Malaysia itu hari "

Pendek cerita : Mr.Top borak dengan family 'dia'. Family berkenan. Suruh kawen.



Perghh !!! Mudah !!!


" Itulah namanya jodoh ", sayup sayup terdengar si lighter mencelah.






faktapalingmenarik : I'm single


Syakuragi,

2 comments:

ayd said...

wahh.. menarik gile 'fakta'..

SyAkuRagi said...

berminat isi borang ? kah3