Wednesday, April 29, 2009

Peperiksaan dan Saya

Minggu depan aku start pekse(exam). Jadi, pelbagai teori dan teknik study last minit bakal aku praktikan. Maknanye sebulan dari sekarang tema aku ialah berlumba dengan masa. Setiap hari aku akan pastikan jadual aku pack supaya takde langsung mase aku yg terbuang dengan sia-sia.

Semua urusan duniawi seperti sosial,hiburan,senaman akan aku tepis buat sementara waktu. Kalau ada orang cuba-cuba buat magic depan aku time tu memang berkecai muka kene lempang.

Disini aku cuba senaraikan paper yg aku kene jawab nanti.
- Al-Quran - Tauhid
- Nuzum Islami
- Tafsir - Akhlak
- Ulum Hadis - Hadis
- Syubhat Al-Quran
- Adab wa Balaghah
- Tayarat
- English

*Fakta menarik :
Jualan teh disediakan semasa peperiksaan dijalankan..

Penstadi,
Syakuragi

No comments: