Sunday, April 26, 2009

Sejenak di alam ilmu..

" Rock rock gak,tapi ko kene ingat yang ko tu belajar agama!! ",kata bapak aku.(tahun 2002,form 3)

Pesanan tu la yg wat aku still ada energy utk teruskan bidang ni.Walaupun kadang2 energy tu ghaib ntah ke mane (malas+enjoy la..ape lg).Tp bile recall balik suare bapak aku tu,automatik aku akan bangkit ibarat atromen terkena biasan matahari.Luapan semangat ke tahap kemuncak woo.!

Jadi sampai arini,beliau ah banyak motivate aku untuk tempuh setiap ranjau,duri,perangkap binatang dan segala macam dlm belajar ni.Dan beliau tak penah pun menghalang semangat rock ekstrem aku tu.

Kalau dulu :
Rambut serabai tak sikat,seluar pendek,jeans koyak,baju gambar tengkorak,rantai besi,kasut pon ade rantai besi,lagu megadeath,metallica,gun n roses dll.

Tapi sekarang :
Rambut pnjg sket potong,kain pelekat,(jeans dikecualikan),kemeja n jubah,selipar,lagu nasyid,bacaan ayat suci Al-Quran,ceramah agama..

Kire ok ah kan?
(gua-ana,lu-enta)

Jejaka berubah,
Sy***ragi

No comments: