Tuesday, May 12, 2009

Dugaan bulan 5..

Dugaan 1 - Exam dah dekat tp tak ready..
Bile aku selak je kitab,ternyata ianya masih ade aroma kedai.ape sudah jadi?

Dugaan 2 - Internet tak setel lagi..
Bab ni aku memang bengang. Baru je berangan nak tulis blog kat pc. Dah sebulan ni weh !!Memang nak kene santau arab internet ni.

Dugaan 3- Peralatan elektronik nazak
Tengah syok layan Red Alert (versi kuno je),secara misteri pc aku terpadam..aku on balik, tup tup..henset plak padam.kamera pon tak leh pakai dah,sound hilang..mengapakah?misteri nusantara?

Dugaan 4- Nafsu melantak ditahap darurat..
Jadual pemakanan aku bulan ni..Pagi makan megi,tengahari mkn nasik,petang sket mkn beger,petang banyak nasi semula,senja jajan-jajan,malam makanan barat,tengah malam aneka hidangan berat.

Darurat 5 - Bilik dilanda taufan
Disebabkan itu, bantal di lantai, buku di tilam, meja di dinding,perkakas di kaki, selimut di tingkap, jadual di bawah karpet, otak di lutut?

Kesimpulannya..bulan ni aku memang serabut..

* Terkini - Tengah carik dealer jual sneper..nak shoot kepale arab kt luar rumah..sesuke ati je pasang lagu funfair kol 3 4 pagi..siap ko !!

Syakuragi

No comments: