Wednesday, May 20, 2009

Tag la plak

Ni 1st time orang tag aku..mengelupur gak aku nak siapkan
p/s: wei Lina, jangan kasi tag dalam english la..susah nak paham wei !!

Layan je la tag ni :

4 jobs I have had in my life:


1) Bekerja sambilan di kedai makan ( warung Kak Ngah a.k.a tempat fly )
2) Mengajar bebudak baru nak up..sekolah kebangsaan sg.jernih, sekolah kebangsaan dato' abdullah, sekolah kebangsaan tebong, sekolah kebangsaan keru..4 sekolah ni wei !! dah layak dapat guru cemerlang patutnye..
3 ) Mr. Cleaner ( pencuci pinggan ) di Mesir under Pak Asan..gaji LE 30 sehari..kire okey ah kan
4) Abang Renjer Gunung Sinai..job yang paling happening dan hepi ( dikelilingi makwe-makwe..haha)


4 movies/tv series I could watch over and over:
1) Kabhi Kushi Kabhi Gham ( terpaksa mengaku walaupun berat hati )
2) Jalan-jalan Carik Makan.. serius aku minat rancangan ni..menambah ilmu tentang makanan.
3) U r Fired !! entah apela name rancangan pakcik donald trumph tu.
4) Errrmmm..ceramah agama aku layan gak..kalau tak macam mane nak jadi ustaz.


4 places I’ve lived in:
1) Port Dickson- tiada rekod yang jelas
2) Gemencheh - memang jiwa aku kat sini..
3) Hayyu Sabiek - rumah negeri sembilan kaherah, mesir
4) Imarat Shurtoh -rumah sewaan milik arab.dekat je ngan kem polis.


4 places I’ve been to:
Aku tak berape paham la soalan nie..tak nak jawab !!


4 main sources of emails:
1) Email aku syakuragi@gmail.com.
2) Friendster..dah lama tak tengok la..
3) Facebook ? tunggu nana buatkan..aku tak tau
4) Tiada yang ke -4


4 of my favourite food:
soalan feveret..yess!!
1) Nasik Dagang masakan ibu aku sendiri.
2) Ikan Pari / Keli masak asam pedas ciptaan mak lang Piah.
3) Ayam Goreng siapa sahaja.
4) Pizza ( sume jenis yang sedemikian )


4 places I would rather be right now:

1) Gemencheh satu-satunya tempat yang aku nak lepak sekarang ..
maka tiadalah lain tempatnye itu..


4 people to tag:
Malas nak tag orang..kang kene sumpah sesia je..

No comments: