Friday, June 5, 2009

Siri Bercakap Dengan Pakcik Obama


"America and Islam are not exclusive, and need not be in competition. Instead, they overlap, and share common principles of justice and progress, tolerance and the dignity of all human beings." - Obama


Aku : Hai Mr. Obama

Obama : Hai Syakuragi

Aku : Before we start our conversation today..

Obama : chup chup.. cakap melayu je la.. english ko pon bukan best sangat..haha

Aku : Cess..kerek gila ko ni

Obama : Haha ( gelak tak sudah sudah )

* aku bagi elbow drop satu kali kat tengkuk beliau..wachaa

Obama : Adehh !


* Pakcik Obama datang Mesir. Aku lepak kat rumah je layan dia berucap kat tv. Itupun pak arab translate dalam bahasa arab. Kesudahan suara Obama dengan pak arab jadi bertindih. Buat sakit hati je dengar..

p/s : apsal Obama datang jalan mesti banyak kena tutup ? sesak la wei


Syakuragi

No comments: