Sunday, August 30, 2009

Kisah Minggu Ini

Minggu ni macam macam perkara berlaku. Mama gaduh lagi dengan papa. Abang pulak asik teringatkan Kak Jah. Nasib baik Cik Krisya selalu temankan. Ada juga tempat nak luahkan perasaan.

Wait a minute please...

" Ni blog Syakuragi la..Lu apahal tulis macam La Dolce Amira !! Nak kena hentak ke !! "

" Sori taiko "

Tapi memang minggu ni banyak benda jadi...

Ajis dengan Paito eksiden
Ajis bawak motor, Paito bonceng belakang. Ajis bawak laju bertembung dengan kereta. Paito jatuh guling guling. Ajis carik Paito. Paito masih guling guling. Pendek cerita, diorang kena bayar 100 kat arab si empunya kereta.

Eskrem hilang time Ramadhan
Yang ni memang misteri. Susah juga nak target sape yang amek. Dahla eskrem mahal. Bukan senang rupanya nak fitnah orang ni.

Arsenal kalah dengan Manchester
No komen. Aku tak sokong mane mane

Kawan kawan kena halau rumah
Berita yang paling sadis pernah aku dengar. Nasib baik sume dah abis belajar kat sini. Diorang pakat pakat balik awal. Tak sanggup layan kerenah arab yang macam ******* ni kot.

Nur Kasih makin saspen
Sian kat Adam. Sian juga kat Nur Aminah. Lagi kesian kat Aidil. Sarah makin jahat.

" Lu ni dah sampai Nur Kasih apahal !! "

" Sori taiko "


p/s : La Dolce Amira dah habis. Apsal watak Arif perlu mati ditangan perompak bengong ?


Syakuragi,

3 comments:

blackishitam said...

eh..ko layan La Dolce Amira??wahh.macam klakor jer..

nur kaseh tu, aku layan..aku pon mmg menyampah kat sarah tu..rase macam nak terajang die 57kali bertalu2..

MU vs Arsenal??aku sokong Pahang..:p

kawan ko kene halau??kasihan..cakap kat depa..hujan emas dinegeri orang..hujan batu di negeri sendiri..so,tak reti2??balik la..bior kene ujan batu!!

ape??paito eksiden???patut la berlaku gegaran yang dahsyat di bumi malaysia ini..paito beguling rupenyer..(cehh..macam ler aku kenal paito tu..xpe2..layan aje)

sekian coment aku utk kali ini...
agak panjang..:p

c0nan_syuxuky said...

huhhh??
apsal aku aser aku je yg cam da mengong
layannnn...

jasrina said...

jambu arr layan la dolce amira. baca tajuk pun dah geli..